Firsts

CAMEL TROPHY Türkiye Ulusal Seçmeleri: Dünyanın gelmiş geçmiş en büyük macera yarışının etaplarının oluşturulması (1994-1997).

Bungee Jumping Türkiye: Bir çok ilde eş zamanlı kulelerinin kurulması ve işletilmesi (1994-2001).

VW GOLF Lansmanı: Tüm ses, ışık ve sunum teknolojik sistemlerinin açık havada olduğu konaklamalı basın lansmanı organizasyonun yaratılması ve uygulanması (1998).

GSK Sterimar “Denizler Nefes Alsın”: Su altında basın mensuplarına ürün lansmanı organizasyonu; (2002).

Berke Barajı Açılış Organizasyonu: Dünyanın en büyük beton dolgu baraj gövdelerinden olan gövdesi üzerinde gerçekleşen açılış organizasyonu (2002)

Garanti Bankası Müdürler Toplantısı: Açık havada konaklamalı kurumsal toplantı organizasyonu, elektrik ve suyun olmadığı Günlüklü Koyu’nda 800 kişiyle, özel çadırlarda 2 gecelik konaklamalı özel bir program (2002).

BMW 1 Serisi Lansmanı: Dünyanın en büyük zeplinin Türkiye’ye getirilmesi; 400’e yakın özel davetlinin İstanbul üzerinde uçurulması (2004).

BMW Rider Academy’nin kurulması: Tam donanımlı uluslararası sertifikalı bir motosiklet okulunun kurulması, geliştirilmesi ve 5 yıl boyunca işletilmesi (2004).

PEUGEOT 407 Lansmanı’nın Roadshow: Gerçek tır dorselerinin özel imalat ile mobil showroom’a çevrilmesi ve içerisinde otomobili ile 54 ili kapsayan yaşama geçirilmesi (2004).

TOFAŞ Otomotiv Fiat Mobil 4×4 Sürüş Parkuru: Fikir, projelendirme ve uygulaması (2005).

Land Rover Experience Center’ın kurulması: 4×4 eğitim ve sürüş okulunun kurulması ve 4 yıl boyunca uluslararası sertifikalı normlara uygun işletilmesi (2005).

Land Rover G4 Challenge: Dünyada ve Türkiye’de yapıldığı dönemde dünyanın en popüler macera yarışının Türkiye seçmelerinin bütünün organizasyonları. Bu organizasyon ilk yılında, içerik ve yarış performansları ile diğer yarışan ülkelere bench mark gösterilmiştir (2005-2007).

Red Bull Air Race İstanbul: Türkiye tarihinin en büyük açık hava spor etkinlikleri sayılan Red Bull Air Race İstanbul, Türkiye tarihinin ilk uçak yarışı organizasyonudur (1.500.000 ve 1.700.000 seyirci, 2006-2007)

Avrupa Su Kayağı Şampiyonası: Uluslararası açık katılımlı İznik Nicaea Su Kayağı şampiyonasının Sn. Hakan Dalokay’ın desteği ile yaşama geçirilmesi (2007).

BMW Pit Lane Park F1: Bir kentin içinde gerçekleştirilen demo pisti ve deneyim alanının kurulması, Bostancı İspark’ın zeminin kusursuz bir şekilde F1 asfaltı ile kaplanması ve gerçek F1 otomobilleri ile İstanbul’un içindeki gelmiş geçmiş en iyi F1 etkinliğinin yaratılması. Merkez 35.000 + katılımcı ile ziyaretçi akınına uğramıştır (2008).

1.Red Bull Flugtag: İstanbul’da Anadolu Yakası’nın en büyük açık hava spor ve yaratıcılık organizasyonunun İstanbul-Caddebostan’da 85.000 seyirci ile hayata geçirilmesi (2008).

Fiat Ticari Araçlar Road Show: 70 ilde hedef kitle ziyaretleri ve binlerce data dönüşlü test sürüşünün gerçekleştirilmesi; 550 otomobili bu test sürüşleri ile resmi satışa çevirerek ülke tarihindeki en büyük satış cirolu pazarlama etkinliğinin projelendirilmesi, yürütülmesi ve yaşama geçirilmesi (2008).

Vichy Mobil Cilt Merkezi: Tır dorse’leri kullanılarak yapılan dermatolojik arama ve bilgilendirme merkezi ile 55 ilde binlerce kişide Dermatolojik Rahatsızlık Tarama ve Bilinçlendirme Projesi’nin yaratımı, uygulama süreçleri ve yaşama geçirilmesi (3 yıl süreyle, 2008)

1. Red Bull SoapBox Race: El imalatı motorsuz araçların yarıştığı projenin, İstanbul Maçka Kadırgalar Caddesi’nde 40.000 seyirci ile hayata geçirilmesi (2009).

J&B Start a Party at Cappadocia: Dünya’da “Yılının En İyi Parti Organizasyonu” ünvanini almıştır (2009).

VW Passat Lansmanı: Haydarpaşa Garı’nın özel olarak dekore edilmesi ve ardından İstanbul – Ankara PASSAT Ekspresi ile yataklı trenler ve restoranlarda otomobil lansmanı projesinin yaşama geçirilmesi (2009).

Red Bull Cliff Diving: Dünya serisi kapsamında Yamaç Dalışı Şampiyonasının, Antalya’da gerçekleştirilmesi ve bir Türk sporcunun ilk kez bu yükseklikte (27 m.) bir şampiyonada yarışmasının sağlanması (2009).

Yeni Rakı International roadshow: Eş zamanlı olarak da Avrupa’nın 3 noktasında (Londra, Berlin, Amsterdam) ürün tadım ve saha aktivasyonları ile house partilerin gerçekleştirilmesi (2012).

Cape Town Corporate Games: Güney Afrika’da satışları, sponsorlukları ile yaşama geçirilmesi. %100 Türkiye kökenli sermaye ve hizmet şirketi olan 3rd (dsm group – Tribal ortaklığı) tarafından ile düzenlenmesi (2012-2013).

Wings For Life World Run: Tek etapta koşulacak olan çok özel bir koşu yarışı için 100 km yol trafiğe kapatılarak; yerküre üzerinde 30’un üzerinde ülkede eş zamanlı yarış başlangıçının verildiği, omurilik felcinin tedavisi için bilinirlik ve fon geliştirme amaçlı spor etkinliği olan yarışın Alanya’da yaşama geçirilmesi (2014-2015).

Fiat 500 Lansmanı: Gerçek bir otomobilin denizde yüzdürülmesi. Sonrasında bunun bir road show olarak Türkiye’nin bir çok sahilinde dolaştırılması (2014).

Nike NTC Tour: Su Ada’nın tamamının, kadın sporculara özel bir fitness ve antrenman adasına çevrilmesi (2015).

İSTANBUL COFFEE FESTIVAL / İstanbul Kahve Festivali: Odağında ve başrolünde kahve çekirdeğinin olduğu, marka ve tüketici deneyimi odaklı en ciddi içerik projelerinden olan, 2015’de Avrupa’nın En Büyük 3.nesil kahve festivali unvanını alan, 2017 itibariyle 40.000+ katılımcısı ve 154 markasıyla dünyanın en büyük iki kahve festivalinden birisi haline gelen içeriğinin yaratılması, tüm satış ve pazarlama süreci, saha uygulaması ile tescilli bir dsm group markası olarak hayata geçirilmesi.

Fiat 500: İçin İstanbul Kahve Festivali’nde sergilenmek üzere aracının yüz binin üzerinde kahve çekirdeği ile kaplanması (2015).

COFFEE WEEKEND markasının nitelikli kahvenin öyküsünü ve kalitesini il il dolaştırmak üzere yaratılmış en iyi içerik festivallerinden biri olarak yaşama geçirilmesi ve Ankara’da 12.000 katılımcı ile öyküsüne başlaması (2016).

İCAF / İstanbul Comics & Art Festival: Yaratılması, çizgi dünyasının tüm disiplinlerinin bir araya toplandığı graffitici’lerden illüstratörlere, çizgi roman çizerlerinden yaratıcılarına, karikatüristlerden haftalık çizgi dergilerine kadar çizgiye ait tüm kavramlara ev sahipliği yapan, kent kültürüne armağanımız içeriği, satış ve pazarlaması, uygulaması ile tescilli bir dsm group markası olarak hayata geçirilmesi (2016).

Ace OF Mice EN CESUR müşteri ödülü: Bir ajansın ilk defa bu ödülü alması (2017).

Campaing Agency Of The Year: 2017’de ilk defa yılın ajansı ödülü alması (2017).